MES JAU NAMUOSE! :)

Vienos kelionės prasidėjusios 2009-01-12 Vilniuje, vienas etapas baigtas 2009-07-03 Kaune. Visi aprašymai, visos nuotraukos Jūsų dėmesiui:)

2009 m. sausio 15 d., ketvirtadienis

Vilnius-Ryga-Miunchenas

Paskutinę naktį namuose šiek tiek numigome. Atsikėlę baigėme tvarkyti butą ir brolio vežini atsidūrėme oro uoste. Šioje vietoje trumpas nukrypimas. Dar studijų laikais daug krausčiausi iš vienos vietos į kitą. Prieš išvykstant, ruošėme butą nuomai, išsivežėme visus daiktus pas mamą į kaimą. Kai pamačiau, kiek dabar susikaupė daiktų , be kurių galiu gyventi, pasakiau sau, kad sveika keisti gyvenamas vietas, jau vien dėl to, jog atsiranda proga peržiūrėti turimą "turtą", ir kai ko atsikratyti. Grišime į Vilnių, pasivešime turbūt tik gal kokią 1/4 visų jų.
Mano kuprinės svoris 19 kg, Kotrynėlės 9 kg.
Nuo
Susukome kuprines į maišus ir išsiuntėme į Tailandą. Beje, teko savo kuprinę išpakuoti, nes oro uosto apsauga negalėjo nustatyti kuprinėje buvusios gertuvės turinio (ačiū už ją, Andriau). Teko išsiimti, atsukti ir duoti jiems užuosti tikrą škotišką viskį. Pasisiūliau, gal turinį išpilti, bet apsaugininkas pats pagailėjo tauraus gėrimo ir pasiūlė surizikuoti, juk pasak jo: kas nerizikuoja, tas negeria viskio:). Su Kotrynėle nutarėme, jeigu Rygoje ar Miunchene dar kartą patikrins ir mus iškvies apsauga - nesikuklinsime ir išgersime viskį (apie 0,2 l), dėl šventos ramybės:).
Per Vilnių, Rygą ir Miuncheną siekiame Bankoko. Oro uostai bei lėktuvai yra puiki vieta ruoštis kelionei skaitant, apsitariant biudžetą, maršrutus.
Rygos bei Miuncheno oro uostuose dar kartą apsitariame biudžetą, skirsime po 150 Lt dienai (neįskaitantant didžiųjų kelionių traukiniais, lėktuvais, autobusais). Lyginant su kitais keliaujančiais, mūsų kelionių partnerio "Lonely planet" (toliau - LP) ir kitų rekomendacijomis - tai vidutinis biudžetas. Trumpesniam laikui atvykstantys išleidžia daugiau, ilgesniam - mažiau išleidžia per dieną.
Pasidaliname darbus: aš atsakingas už maršrutus Tailande, blog'o rašymą (nenusiminkite, Kotrynėlė Jūsų neapleis puikiais tekstais, arba bent jau įkvėpinės mane:)), Kotrynėlė už biudžeto.
Nuo
Dėliojame mėnesio laiką Tailande, keletos dienų Bankoke. Kontūrus pasiūlė tas pats LP. Dėmesį patraukė mėnesio trukmės "Grand Circuit" maršrutas, prasidedantis sostinėje Bankoke, įtraukiantis buvusią viduramžiais galingą sostinę Aynthaya, Nacionalinį parką Kha Yai, Tailando šiaurės kultūros sostinę Chang Mai, puikiąsias salas Ko Samui, Ko Phan-Ngan, Ko Tao ir žinoma, Ko Phi Phi (gal ir Leonardo sutiksime:)).

Po truputį įtikime savo kelione, pradedame suprasti, kad tai realu, ir mes tai darome. Turbūt tai vienas iš šilčiausių ir labiausiai į priekį stumiančių dalykų: savo svajonę, idėja puoselėti, su ja gyventi ir ją įgyvendinti. Gyventi - ją paverčiant realybe, būti čia ir dabar.