MES JAU NAMUOSE! :)

Vienos kelionės prasidėjusios 2009-01-12 Vilniuje, vienas etapas baigtas 2009-07-03 Kaune. Visi aprašymai, visos nuotraukos Jūsų dėmesiui:)

2009 m. liepos 8 d., trečiadienis

Indonezija. Gili Trawangan

Tai, ko ieškojome Bali saloje, atradome Gili'yje: baltas smėlis, puikūs paplūdymiai, žydras vanduo, ramybė kai kuriose salos vietose, bungalow ant jūros kranto... Žinoma, mes paties Bali'o tematėme gal 5 proc., tačiau neturėjome daug laiko ieškoti to, ko troškome.
Nuo Gili Trawangan

Paskutinė savaitė laiko puikioje saloje visiškai neprailgo, nors mintys apie Lietuvą jau kirbėjo galvose, nepaisant mūsų pastangų joms pastatyti didžiules užtvaras. Dienos saulėtos, ramios, šniokščia bangos. Atsikeli ryte ir girdi jas, atsidarai duris ir jos su mažu vėjo gūsiu tarsi įpuola į kambarį, pasisveikina. Banglentininkai jas tiesiog dievina, nuolat vaikšto po salą su savo didžiuliais turtais ir klausinėja: "Kaip bangos Jūsų pusėje?". Jos beveik visuomet tokios pat: krantas seklus, o prasidėjus gilesniam dugnui, jos pasidaro didžiulės. Išbandėme tokias Kuta'oje - super!

Nepakartojami saulėlydžiai
Atvykome į Gili iš Bali'o. Atvykę greituoju keltu, ilgai ieškojome kur apsistoti, nes pirmieji aptikti svečių namai buvo visiškai nuobodūs judrioje gatvėje, o kaina taipogi neproporcingai didelė - 15 USD. Nenurimome, kol nuo pagrindinio paplūdimio nuėjome beveik 25 minutes ir aptikome ramią vietelę, galinčią pasigirti Joe valdomais "Sunset" bungalows. Paprasti nameliai ant jūros kranto, pro langą matosi žydras vanduo, o atsigulus puikiai girdisi jūros šniokštimas bei paukščių, iš šalia esančio miško, čiulbėjimas. Imame! Kaina 7 USD, įskaitant nemokamus pusryčius (tiesiog blynelis su bananais):).

Nuo Gili Trawangan

Stebėti iš šios vietos saulėlydžius, tikra palaima. Jie tokie ramūs, skaidrūs, įspūdingi, kokių dar neteko matyti. O rankoje laikant šaltą sangria stiklinę vidus dar labiau apsidžiaugia:).

6:0
Kurpinę metame į kampą ir einame susitikti su Martynu bei Milda. Tiesa, aš dar spėju valandėlę numigti:). Kokteiliai, sultys, kokosai paplūdimyje gulint ant raudonų itin patogių gultų. Saulei leidžiantis dar ir futbolas su ispanu prieš prancūzų ir vietinio vyruko rinktinę. Nugalėjus 6:0, ramūs einame su Martynu ieškoti Kotrynėlės su Milda. Vakarienei ką tik pagauta ant grotelių kepta žuvis. Linksmybes atidedame kitam vakarui, taip tarsi suplanuodami mūsų draugų išleistuves.
O jos buvo vertos dėmesio:)

Sviestažuvė
Už poros dienų vėl liekame dviese. Daugiau skaitome, tęsiame pradėtus maisto ragavimus. Atrandame nerealų vakarienės pasiūlymą, dar Mildos atrastame "Scallywags" restorane. Už 6 USD užsisakome ant griliaus keptą žuvį, tuo pačiu gauname galimybę kiek norime skanauti šviežių daržovių salotų, išdėtų čia pat ant stalų. Tikras rojus, toks rojus, kad nesusilaikau ir kiek persivalgau:). Iš kitos pusės, reikia prieš grįžtant į Lietuvą kokį kilogramą priaugti - ką močiutė pasakys:). Žinokite, sviestažuvė tapo mano mėgstamiausia žuvimi - kažkas nerealaus!!!

Nuo Gili Trawangan

Išsirengiame į pusės dienos nardymo kelionę po tris Gili salas. Gražu! Vanduo panašus kaip jau anksčiau aplankytose šalyse, tačiau povandeninis pasaulis kitoks. Koks? Na net nežinau kaip apibūdinti - tiesiog kitoks.
Skaičiuojame, pasirodo jau paskutinė pilna diena saloje lieka. Vaikštome po ją negalvodami apie jokią kitą dieną, apie nieką kitką, išskyrus "čia ir dabar"... Apie ją mielieji draugai papasakosime atskirai, laukite tęsinio. Nepatingėkite paskaityti, nes jau paskutiniai įrašai beliko. Iki kitų kelionių galėsite ilsėtis:).

Vykstame keltu, vis dar matosi Lombok'as. Kelios valandos ir mes Bali'yje.

karolis rašė...

o mums cia buvo pirmoji "tikra" keliones sala (Javos ir Balio neskaiciuoju:). Bet ispudziai matau tie patys geri, reiskia ten tikrai gera vieta :)

Unknown rašė...

Karoli, super vieta!!! Aciu Jums!!!:)

Laurute rašė...

Man Gili salos irgi labai patiko. :) Nesinorejo isvykti. :)