MES JAU NAMUOSE! :)

Vienos kelionės prasidėjusios 2009-01-12 Vilniuje, vienas etapas baigtas 2009-07-03 Kaune. Visi aprašymai, visos nuotraukos Jūsų dėmesiui:)

2009 m. vasario 1 d., sekmadienis

Tailandas. Ko Pha-Ngan

Stai mes ir Ko Pha-Ngan.
Nuo Kog Pha-Ngan
Isikureme, siek tiek pasivaiksciojom. Labai grazu, bet prie panasiu vaizdu jau esame priprate ir siek tiek islepe :)
Pirmas vakaras
Pirmaji vakara saloje patraukeme linksmintis. Is pradziu - pavakarieniauti. Bendras vaizdas: daugybe kavinukiu ir restoranu, siulanciu panasu meniu (talandietiskas maistas + picos + hamburgeriai + steikai). Panasios ir kainos. Kai kuriuose per didziulius ekranus rodo filmus, serialus, sporta. Prie iejimo parasyta, kokie filmai bus rodomi vakare. Pagal tai ir pasirinkome, kur vakarieniausim :) Visai geras variantas - vakarieniaudamas ziuri pasirinkta filma. Per tris vakarus paziurejom tris filmus - "The Beach" (Vilniuj jo nebaigem ziuret), "Zoolander" ir "Yes man". O jei is dideles filmu pasiulos nieko neissirinktum - poroje kaviniu visa laika rodo seriala "Draugai"! Neturedamas ka veikti taip galetum praleisti visa diena ;)
Nuo Kog Pha-Ngan
Apie 23 val. nuejom i pagrindini papludimi, kuriame karta per menesi vyksta garsieji "full moon" vakareliai. Salia papludimio veike pora gerai irengtu naktiniu klubu. Paciame papludimyje - desimtys kioskeliu, kuriuose galima nusipirkti ingredientu kokteiliams (pvz. red bull + vodka, gin + tonic, viskis + cola ir t.t.) ir kartu nediduka kibireli su siaudeliais, kur ta kokteili galima sumaisyti. Papludimys, gera muzika, kokteiliai - tiesiog fantastika! Tik vienas "bet": truksta klientu! Visame papludimyje ir klubuose buvo gal tik 40 vakarieciu lankytoju. Toks ispudis, kad jau tuoj tuoj, uz pusvalandzio, prisirinks daugybe zmoniu, ir linksmybes prasides pilnu tempu. Tik taip neatsitiko...
Patyliukais pasvajojom, kaip butu nerealu vienai nakciai visus draugus, pazistamus, kolegas atkelti cia - surengtume toooki vakareli sitame nuostabaus grozio papludimyje! ;)
O musu "Lonely Planet" gide parasyta, kad per "Full moon" vakarelius siame papludimyje linksminasi ~10.000 zmoniu. Gaila, to nepamatysime, nes artimiausias vakarelis bus vasario viduryje. Tuo metu mes jau busim kazkur Kinijoje...
Griztam i Ko Pha-Ngan - papludimiu musu vakarelis nesibaige. Ta diena mateme daug skelbimu apie "Pool party" kazkuriame viesbutyje toliau nuo centro. Vakare centre marsiravo daugybe taxi, siulanciu nemokamai nuvezti i si vakareli. Is pradziu suabejojom, ar tikrai gali buti, kad taxi nemokamai nuves. Be to, kvietime nurodytos kokteiliu kainos buvo mazos ir dar nemokamas iejimas. Taciau pasirodo abejonems nebuvo pagrindo - taxi nuveze nemokamai ir nereikejo uz nieka moketi, isskyrus alu ir kokteilius (po 8 Lt.). Tuo Tailandas mus dar karta (teigiamai) nustebino.
Nuo Kog Pha-Ngan
Pats vakarelis gal ir neblogas buvo - sokiu muzika, baseinas, zmoniu daugiau nei papludimyje, tik mums neuzteko kantrybes laukti, kol viskas "isisiubuos". Isgere savo gerimus isejom ilsetis i savo bungalow. Sikart issinuomojom ant kalno, salia centro, su vaizdu i jura - kol kas berods geriausias (ir pigiausias...) nakvynes variantas - 300B (~23lt) uz nakti.
Ka dar idomaus nuveikeme Ko-Pha-Ngan?
Si sala keleta kartu didesne uz Ko Tao, kalnuota, todel nutareme ja apvaziuoti keturraciu ATV. Tam paskyreme visa diena. Pamatem keleta tiesiog ispudingu vaizdu - papludimiu, kriokliu, kalnu. Dar matem keleta drambliu :) Sikart nesusiviliojom valandos trukmes kelione po vietines dziungles ant dramblio nugaros. Neabejojame, kad bus dar geresniu progu tai padaryti Laos'e ar Kambodzoje. Deja, pamirsome pakrauti fotoaparata, todel nuotrauku is sios musu ispudingos dienos keliones visai nedaug.
Nuo Kog Pha-Ngan
Trecia diena nusprendeme skirti laiko tik sau - veikti ka kiekvienas norim - vaikstineti, skaityti, mastyti... Veliau nusprendem, kad tokiu ramiu dienu saviems apmastymams karts nuo karto reikia, todel jos bus reguliarios.
Susitikome vakare paziureti filmo ir nuejome pasidaryti masazo su aliejais. Jau turime su kuo palyginti - Tailande tai musu trecias masazas. Man labiausiai patiko su aliejais ir koju masazas, o Rytukui - tradiciskas tailandietiskas masazas, per kuri daugiau jegos naudojama :)
Is kiekvienos vietos kol kas isvykstame pakiliai nusiteike, taip pat ir is Ko Pha-Ngan. Turbut tai musu paskutine sala Tailande. Visa nakti autobusu vaziavom i Bankoka, cia ketiname nusipirkti nesiojamaji mini-kompiuteri (taip bus patogiau rasyti memuarus ir sutaupysime trumpiau sededami interneto kavinese). Po pietu vaziuosime i Kanchanaburi - grazu miestuka uz 130km nuo Bankoko ir salia esanti nacionalini Erawan parka. Arba i Pataja - ketiname ten praleisti viena nakti, labai jau smalsu, kur musiskius turistus masiskai veza lietuviskos turistu agenturos :) Apie ispudzius - laukite tesinio!
p.s. CFA neislaikiau, bet del to visai nenustebau. Kaip jau daug kam sakiau - pabandziau ir... uzteks :)

Anonimiškas rašė...

liuks kelione, saunus Rycio aprasymai, mums puiki informacija pries isvyka i Tailanda.

turiu viena klausimeli, ar teko pastebet, kad zvejoja kas nors no kranto? jei teko, kol dar esat pakrantej, gal galit klustelt ant ko gaudo? noriu isimest meskeryte i kelione, bet neaisku visiskai kokius pribumbasus isidet :)

cia as klausiau, kazkaip nesigavo savo vardo parasyt :)