MES JAU NAMUOSE! :)

Vienos kelionės prasidėjusios 2009-01-12 Vilniuje, vienas etapas baigtas 2009-07-03 Kaune. Visi aprašymai, visos nuotraukos Jūsų dėmesiui:)

2009 m. sausio 16 d., penktadienis

Tailandas. Bankokas-Krabi-Koh Yao Noi

Is anksto atsiprasau, nes nebus lietuvisku sriftu, cia piratinis Office suinstaliuotas, todel nesusitvarkau su kalbomis:)
Isvykome is Bankoko vakar nakti autobusu i Krabi, pietineje Tailando dalyje. Nors galvojome vykti i Siaure, autobuse i traukiniu stoti sutiktas velsietis, savo ikvepimu apie salas mus taip uzbure, kad paskutine minute pakeiteme nuomone.
Vaziavome visa nakti, su tailandietiskais nuotykiais, tokiais kaip: sustoja viduryje nakties kazkokiame restoranelyje, keleiviai eina visi valgyti. Tikriausiai po to uz tai gauna vairuotojas pinigu is savininku. Veliau sustojame, reikia perlipti i kita autobusa, nors sake parduodami bilieta, kad mums pasiseke, ir persedimu nebus:) Na nieko, mes nenusimename.
Atvykome i miesteli Krabi, netoli vandenyno. Kur vykti toliau? Sumastome, kad norime geriau isigilinti i vietiniu zmoniu gyvenima, pakaks turizmo. Kaip tik aptinkame LP informacija apie tokias programa Eco-Turism, saloje. Idomu, vykstame i sala Koh Yao Noi.
Atvykome per juras marias. Pasirodo, kainos nuo parasytu, jau seniai pakilo 10 kartu. Na jau ne. Vairuotojas mus nuveza i netoliese esanti namuku bangalow. Super - kaip kokioje Juodkranteje, tik 7 kartus pigiau, oras geresnis, vandenynas, Koh Phi Phi ir kitos salos salia...
Diena valgome vaisius, vakare zuvi. Valgyti pernelyg nesinori. Oras geras. Su vietiniais susidraugavome, zaidziau futbola:)
Cia pabusime dar keleta dienu.

Bankokas-Krabi-Koh Yuo Noi

10 komentarų:

robis rašė...

Nu jo tikrai visai kaip juodkrantei ir tik kaina skiriasi:)
tai ikalei kokia banke fule losdamas?

Anonimiškas rašė...

Ryti, yra toks bajeris, kuris Tailande veikia (visose salyse, beje, kur deretis reikia - irgi). kai pasako kaina - pasakai kad your price is very big, apsisuki ir eini salin. butinai paklaus taves - what is your price, friend? sakai kad maybe -60% mazesne kaina ir eini tolyn. is penkiu kartu kokie 4 pasiulys kaina geresne. laikydamasis -60% kaina, pamatysi, kad kokie 2 pasiulys panasiai zema kaina (kuri gal nebus -60%, bet kokie -30, -40% tikrai, jei jie gali ta kaina nuleisti. tai artimai bus kainos dugnas :).
kadangi esi tailande sezono metu - tailandieciai dabar yra islepe ir gali tingeti su tavim deretis, nes ju akimis ziurint Tu esi burzujus pinigais aptekes is Europos. tad gali tekti 10kartu padaryti, bet tu gi niekur neskubi :)
svarbiausia yra neskubeti ir deretis deretis deretis. visuomet mes su Gintare tai naudojam ir dazniausiai geras kainas zinom (vakarieciai tiek niekada nesugalvoja, nebent rusas koks neseniai praejo. jie kaina 10x musa :)
Aurimas

Anonimiškas rašė...

dar. visuomet pasicekink kainas hosteliu internete tame miestelyje, kur esi (dar geriau - diena pries vaziuojant). nekart esame pagave, kad internete buna special offeriai, kuriu gatveje nesiulo. yra buve kad ateini i hosteli, paprasai kambario sako viena kaina. atsisedi prie interneto - tas pats hostelis siulo 2x mazesne kaina (arba -20/30%).
internetas quite developed ten. :)
linkejimai
Aurimas

Unknown rašė...

Ivarciu neimusiau, nes ten taisykles kitokios. Reikia pataikyti i stanga, tuomet gauni taskus:)

Del kainu, kelis kartus pavyko nusimusti gera kaina, kai perki koki daikta ir turi pranasuma kaip pirkejas. Bet Aurimai, gerai sakai, dabar sezonas, ir tokiam kelte - Tu nieko nenusimusi, nes jie samdomi, jie zino, kad Tau zutbut reikia persikelti ir jeigu pas juos nesikelsi, uz nuvykima link kito kelto - sumokesi trigubai daugiau.
Bet nieko, po truputi mokomes. Manau po keletos savaiciu, sumazejus turistams ir mums pasidarius profesionalesniems - bus ok:)
Aciu,
Rytis

Unknown rašė...

Sveiki, Kotryna ir Ryti, smagu, kad Jums viskas taip gerai sekasi:)Nuotraukos labai fainos.O ei Kotrynele neskaitytu sio forumo, pati Ryti paklausciau ir kitu klausimu apie Tailanda;)

robis rašė...

Laba diena rytuk ir kotrynele,

Labai grazios nuotraukos ir zinok viska perskaiciau, labai idomu ir patiko, myliu abu:)

Mama, maja ir papugikes

Adomcikai,
zinoma, manau rastum cia ka veikti ir Tau labai patiktu!
Galetum musu dovana isnaudoti visapusiskai:)
Rytis

labukas, Ryciukai ir Kotrynele,

atrodo, praejo tik kelios dienos nuo musu paskutinio susimatymo VLN oro uoste, bet atrodo, kad judvieju nemaciau simta metu ir labai pasiilgau. dziaugiuosi matydamas, kad tai, kam taip ilgai ruosetes, prasidejo- toliau smagiausia dalis. kaupkit ispudzius ir megaukites kiekviena diena, nes tai isliks visam gyvenimui. ir dar: neleiskit akims atbukti nuo graziu vaizdu. jei pajusit, kad tai atsitiko, sustokit vienoje vietoje ilgesniam laikui- tikrai pades ;)

tadulis

Anonimiškas rašė...

Kokia jūra, kokie vaizdai, kokie vaisiai, kokia ramybė!!!

Ir kaip įdomu :)

linkejimai nuo jūratės ir tado.
p.s. saugokitės neišdžiuvusių gyvačių ir kitokių vabaliukų.

Anonimiškas rašė...

Rytis, pls write smthing in English!!!! iki