MES JAU NAMUOSE! :)

Vienos kelionės prasidėjusios 2009-01-12 Vilniuje, vienas etapas baigtas 2009-07-03 Kaune. Visi aprašymai, visos nuotraukos Jūsų dėmesiui:)

2009 m. sausio 15 d., ketvirtadienis

Miunchenas-Bankokas

Sulaukiame savo lėktuvo, kuris vėluoja beveik valandą. Atsisėdame, pačioje economy klasės eilių pradžioje. Apsidžiaugiame, nes bus vietos kojoms. Tačiau... Iš vienos pusės atsisėda mama talandietė su mažu vaikeliu, iš kitos taip pat, tik vokietė. Oho, tai bus šou naktį:)
Pasirodo vaikai labai bendraujantys, ir mums netgi linksmiau. Susipažįstame su šalia sėdinčia Katja, su mažuojų Finn, keliaujantys pailsėti į Tailandą, kur jau laukia vyras, gydytojas, kartu su jais gyvenantis Šanchajuje. Super, pasidaro įdomu, užduodame vis daugiau klausimų mūsų kaimynei.
Pasirodo, ji buvusi aktyvi keliautoja (backpacker), prieš dešimtį metų apkeliavusi visą Pietryčių Aziją viena. Ir dabar ji yra pamišusi dėl kelionių. Pasak jos, šis regionas tuomet ir dabar labai pasikeitė: tai jau labiau išsivystęs, daugiau orientuotas į verslą, labiau pramoninis.
Pačioje savo kelionės pradžioje, ji sutiko vieną keliautoją, kuri keliavo po pasaulį beveik 1,5 metų ir paklausė: "Na pasakyk, įspūdingiausią vietą, kurią teko pamatyti". Ji paminėjo Vietnamą. Tuomet Katjos lūkesčiai šios šalies atžvilgiu tapo didžiuliai, ji tikėjosi išvysti kažką nerealaus. Tačiau nuvykus, teko pamatyti gražią, tačiau realią šalį. Taip sukelti lūkesčiai neleido iš tikrųjų įvertinti Vietnamo grožio. Todėl ir mums patarė turėti savo nuomonę, nesivaikyti "nerealių" vietovių, nes išankstiniai lūkesčiai gali viską sugadinti.
Klausėme, kaip ji vertina "Lonely planet" (toliau - LP). Tai geras gidas, sekamas daugelio turistų, todėl nereikia stebėtis, jeigu tose vietose sutinkama jų daug. Naudinga tai, jog daug kas jau būna aprašyta, todėl saugiau. Kiti keliautojai, kaip tik stengiasi vykti į dar neatrastas vietas, patys viską aiškintis. Tai daug įdomiau, tačiau reikia prisiimti riziką.
Ji susakė mums keletą jos pačios atrastų, slaptų vietų, kur nėra daug turistų. Jas pasižymėjome, ir stengsimės aplankyti:).

Lauryno patarimų vedini, prieš miegą stiuardesių paprašėme vyno taurę, dar vieną nusipirkome (bet gavosi, kad mokėti nebereikėjo), dar po taurelę konjako ir susiruošėme miegui.
Miegojome neblogai, bet ne tai svarbiausia - ryte jau buvome Bankoke.

P.S. Turime pagirti "Air Berlin" avialinijas. Puikios salygos, personalas, paketas keliautojui. Tokio net neteko matyti skrendant kitomis avialinijomis kelis kartus per Atlantą.